Δεν βρέθηκαν προϊόντα στο καλάθι.
Ενεργά φίλτρα
ΚΟΡΙΤΣΙ ΑΠΟ ΓΥΑΛΙ
Από τη συγγραφέα των μπεστ σέλερ
Διαλυμένο κορίτσι και Ο φίλος μου, το σκοτάδι.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΣΚΕΦΤΩ ΤΙΠΟΤΑ.
ΤΗΝ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΑΜΠΕΡ.
ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ. ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ ΜΟΥ.
ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΠ\' ΑΥΤΑ. ΘΑ ΤΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΩ ΟΛΑ.
ΘΑ ΤΑ ΑΜΒΛΥΝΩ. ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΚΟΜΜΑΤΙΑ.
ΘΑ ΤΑ ΣΒΗΣΩ. ΓΙΑ ΛΙΓΟ.
ΜΠΕΛΑ ΛΕΩ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ.
ΜΠΕΛΑ ΚΑΝ\' ΤΟ. ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΩ.
Κάθε άνθρωπος στη ζωή της δεκαπεντάχρονης Μπέλα θέλει κάτι από αυτήν. Η μητέρα της θέλει να βοηθάει στο σπίτι, ο πατέρας της θέλει να είναι φρόνιμη, ο πρώην της θέλει να μην είναι τόσο υπερβολική. Η μόνη που ποτέ δεν ήθελε τίποτα από αυτήν ήταν η γιαγιά της – που όμως δεν ζει πια.
Μόνο ένα πράγμα απαλύνει τον πόνο: το αλκοόλ. Βότκα, μπίρα, σναπς μέντας – οτιδήποτε μαλακώνει τις αιχμές της ζωής της. Και ποιο είναι το πρόβλημα; Όλοι πίνουν. Εξάλλου η Μπέλα μπορεί να σταματήσει όποτε θέλει. Όταν όμως πέφτει αναίσθητη από το ποτό σε ένα πάρτι και ξυπνά στο νοσοκομείο, είναι αναγκασμένη να αντικρίσει την πραγματικότητα. Και για την Μπέλα, πραγματικότητα σημαίνει αποτοξίνωση.
Θαυμάσια γραμμένο και βαθιά συμπονετικό, το νέο μυθιστόρημα της Kathleen Glasgow είναι μια ανυπόκριτη διερεύνηση των δυνάμεων που οδηγούν νέους ανθρώπους στον εθισμό – και τι στ’ αλήθεια χρειάζεται για να γίνουν καλά.
Ένα ειλικρινές, σπαρακτικό μυθιστόρημα.
ΕΓΡΑΨΕ Ο ΤΥΠΟΣ
Το μυθιστόρημα της Glasgow μας εμπνέει και μας δίνει ελπίδα, και μας μαθαίνει πώς να δείχνουμε συμπόνια για ένα ζήτημα που πολύ συχνά παρεξηγούμε. Εντυπωσιακό.
Josh Silver
Ο λυρισμός της Glasgow σε στοιχειώνει και μετά σου ραγίζει την καρδιά. Πρέπει να το διαβάσετε.
Laura Nowlin
Το Κορίτσι από γυαλί είναι το καλύτερό της μυθιστόρημα ως τώρα.
Meredith Adamo
Ένα σύγχρονο αριστούργημα, δυνατό, γλυκόπικρο και απολύτως απαραίτητο.
Amber Smith
Συγγνώμη μπορώ να πω κάτι
Ο Όμηρος είναι 10 χρονών και βιάζεται να μεγαλώσει για να πει όλα όσα σκέφτεται.
Τι γίνεται όταν η μια απορία φέρνει την άλλη και αυτή μια άλλη και μια άλλη, και τότε όλες οι απορίες μαζί κάνουν κατάληψη στο μυαλό του Ομήρου;
Τότε εκείνος σηκώνει δειλά το χέρι και ρωτά: «Συγγνώμη, μπορώ να πω κάτι;». Και ίσως τελικά ρωτώντας μάθει τι είναι αγάπη και πού θα τη βρει, πώς θα κρύβει την κοιλιά κάτω από τη φαρδιά μπλούζα, πώς μπορεί να ανταλλάσσει όνειρα με το μικρότερο αδελφό του που είναι ατρόμητος, ποια είναι η καλύτερη δουλειά του κόσμου, οι ωραιότεροι φίλοι και οι πιο γενναίοι αποχαιρετισμοί. Έτσι απλά, ρωτώντας…
Μην ξεχνάς να με θυμάσαι
ΠΟΤΕ ΜΗ ΣΤΑΜΑΤΑΣ…
ΠΟΤΕ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ…
ΑΠΛΩΣ ΘΥΜΗΣΟΥ…
Η Τσάρλι Γουίνγουντ και ο Σάιλας Νας ήταν κολλητοί από όταν θυμούνταν τους εαυτούς τους. Στην εφηβεία ερωτεύτηκαν. Και ξαφνικά ένα πρωινό έγιναν δύο άγνωστοι; Το πρώτο τους φιλί, ο πρώτος τους καβγάς, η στιγμή που κοιτάχτηκαν στα μάτια με έρωτα… Όλες οι αναμνήσεις τους σκορπίστηκαν στον αέρα. Σαν να μην υπήρξαν ποτέ.
Τώρα η Τσάρλι και ο Σάιλας πρέπει να δουλέψουν μαζί για να αποκαλύψουν την αλήθεια για το τι τους συνέβη και γιατί. Αλλά όσο περισσότερα μαθαίνουν για το ζευγάρι που ήταν κάποτε, όλο και περισσότερα ερωτήματα προκύπτουν για το πώς βρέθηκαν εκεί. > Το να ξεχνάς είναι τρομακτικό, αλλά μερικές φορές είναι πιο τρομακτικό να θυμάσαι.
Διονύσης Σαββόπουλος
Η αγάπη ενός νέου δοκιμιογράφου για τα τραγούδια του Διονύση Σαββόπουλου μετουσιώθηκε σε μια εμπεριστατωμένη μελέτη για το έργο και τις επιρροές του δημιουργού, τη σχέση του με τη δυτική τραγουδοποιία, την τομή που έφερε στο ελληνικό τραγούδι, τη συνομιλία του με την παράδοση, τη σχέση του με την Αριστερά, την αντιπαραβολή του με το έργο του Χατζιδάκι και του Γκάτσου και το άνοιγμα της ιστορικής εμπειρίας σε γιορτή.
Διατρέχοντας, χρονικά και θεματικά, όλες τις δημιουργικές περιόδους του Σαββόπουλου, απ’ το Φορτηγό ως τον Χρονοποιό, ο συγγραφέας διερευνά τη σχέση του με τη δυτική τραγουδοποιία (Ντύλαν, Μπρασένς) και την εγχώρια μουσική παράδοση, την καταγωγή της ρηξικέλευθης ποιητικής γλώσσας του, τις συγκλίσεις και τις ρήξεις με την Αριστερά, αλλά και την ανθρωπολογία του και τη διαφοροποίησή του με τις πνευματικές προϋποθέσεις των τραγουδιών του Χατζιδάκι και του Γκάτσου. Συγχρόνως, απομονώνει και αναπτύσσει διεξοδικά τα κεντρικά μοτίβα των σαββοπουλικών τραγουδιών: τον αμφίθυμο διάλογο με τη μητέρα-παράδοση, το πένθος, την ποιητική του κενού, την επίκληση ενός απρόσιτου Πνεύματος που θα ενοποιούσε τις κατακερματισμένες ανθρώπινες εμπειρίες σε γιορτή.
Καράβι στον ουρανό
Τι κάνεις όταν δεν ταιριάζεις με την οικογένειά σου; Τίποτε. Γιατί οι οικογένειες είναι σαν τα δώρα, λέει ο Ανδρέας. Τα κρατάς ό,τι κι αν κλείνουν. Ο Θάνος και η Ναυσικά συμφωνούν. Κρίμα που έχουν όλοι απαράδεκτες οικογένειες. Ώσπου μια γιαγιά –απαράδεκτη κι αυτή– αποκαλύπτει το μυστικό. Έχουν όλες αστέρι στο ουρανό. Θα το βρεις
Ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου
27 Οκτωβρίου 1940: θα τη θυμάται αυτή τη μέρα ο Πέτρος που πέθανε το τριζόνι του. Θα τη θυμάται γιατί την επομένη ακούει τη φωνή της μητέρας του να του λέει: «Σήκω…, έγινε πόλεμος. Δεν ακούς τις σειρήνες;» Και από τότε αρχίζει ο μεγάλος περίπατος του Πέτρου, μια βόλτα στην Αθήνα της Κατοχής, στα δύσκολα εκείνα χρόνια της πείνας, των συσσιτίων, της απαγόρευσης της κυκλοφορίας, των διωγμών, με την ελπίδα να σιγοκαίει κάπου στο βάθος.
ΓΥΝΑΙΚΕΙΑ ΥΠΟΘΕΣΗ 4 - ΤΖΟΚΕΡ
Η τύχη…
Θεά ή δαίμονας;
Ευχή ή κατάρα;
Αφετηρία ή προορισμός;
Ένας Ιούδας που δεν προδίδει με το φιλί του, αλλά σκοτώνει όσους τον έχουν προδώσει.
Ένας δίδυμος αδελφός με το σημάδι του Κάιν.
Ένα τετράφυλλο τριφύλλι χωρίς φύλλα και…ένα Τζόκερ
Μέχρι τα Χριστούγεννα!
ΜΙΑ ΑΝΥΠΟΧΩΡΗΤΗ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΣΤΑΡ
Η δυναμική ξανθιά Καταλίνα Κινγκ φτάνει στη μικρή πόλη Μέρι του Κονέτικατ αποφασισμένη. Ως παρουσιάστρια ριάλιτι για ανακαινίσεις, θα βοηθήσει το μισοκατεστραμμένο από τυφώνα Μέρι να σταθεί στα πόδια του μέχρι τα Χριστούγεννα, ο κόσμος να χαλάσει.
ΕΝΑΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΤΡΑΒΟΞΥΛΟ
Όμως ο γκρινιάρης Νόα Γέιτς, ο δήμαρχος της πόλης, καθόλου δε συμφωνεί με τα σχέδιά της. Μεγαλώνει μόνος του την κόρη του και παίρνει όλες του τις ευθύνες πολύ στα σοβαρά. Δεν είναι διατεθειμένος να επιτρέψει η τραγωδία που χτύπησε την πόλη του να γίνει τηλεοπτικό θέαμα και κυρίως δε θέλει να πάρουν αέρα τα μυαλά της κόρης του.
ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΣΤΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΜΑΓΕΙΑ
Μπορούν αυτοί οι δυο αντίπαλοι να συνεργαστούν για να πραγματοποιήσουν ένα θαύμα ή με τους καβγάδες τους θα σκοτώσουν το πνεύμα των Χριστουγέννων; (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)
ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΦΤΕΡΑ
Κάποτε ήταν ένας κάμπος που διέφερε από τους υπόλοιπους. Γιατί ακριβώς στη μέση του υπήρχε ένα μεγάλο, όμορφο, γερό δέντρο. Αυτό το δέντρο ήταν που έκανε εκείνον τον κάμπο ιδιαίτερο. Κι αυτό που έκανε εκείνο το δέντρο ξεχωριστό ήταν η μοναξιά του. Ήρθε όμως μια μέρα που όλα άλλαξαν… Στα κλαριά του δέντρου έκατσε ένα μικρό πουλί που μόλις είχε βγει από το αυγό του και ανακάλυπτε τον κόσμο. Άραγε γίνεται τα πουλιά να έχουν ρίζες και τα δέντρα να έχουν φτερά; «Κι όμως, γίνεται!» θ’ απαντήσουν τα παιδιά και θα χαμογελάσουν. Ευτυχισμένα. (Και στο εξής θα ονειρεύονται δέντρα που πετάνε.)
Μια ιστορία για τη δύναμη της αγάπης, που μπορεί να μεταμορφώσει την καθημερινότητα έτσι ώστε να μοιάζει με θαύμα ή παραμύθι. Μια ιστορία για παιδιά και για γονείς, για να περνάει ο καιρός… όμορφα.
ΘΑΥΜΑ
Αν μπορείς να αυτοσαρκάζεσαι, αν μπορείς να συγχωρείς, αν αγαπάς τους φίλους που εσύ επιλέγεις να αγαπάς, αν βλέπεις ομορφιά εκεί που δεν την βλέπουν οι άλλοι, ε, τότε... όλα μπορούν να συμβούν.
Ακόμα και ένα θαύμα!
Το ξέρω ότι δεν είμαι ένα συνηθισμένο εννιάχρονο αγόρι! Θέλω να πω, φυσικά και κάνω συνηθισμένα πράγματα.
Τρώω παγωτό. Κάνω ποδήλατο. Παίζω μπάλα. Έχω Xbox. Κάτι τέτοια πράγματα με κάνουν ένα συνηθισμένο παιδί. Έτσι νομίζω τουλάχιστον. Επίσης νιώθω συνηθισμένος. Μέσα μου. Ξέρω όμως πως τα συνηθισμένα παιδιά δεν τα κοιτάζουν παράξενα μόλις εμφανιστούν κάπου... ξέρω πως τα συνηθισμένα παιδιά δεν κάνουν τα άλλα παιδιά να φεύγουν φωνάζοντας από την παιδική χαρά.
Mixtape
Ποιος Aμερικανός μουσικός είχε ένα περίεργα κακό προαίσθημα τη βραδιά της δολοφονίας του John Lennon; Πόσο σουρεαλιστική ήταν η περιοδεία των Last Drive στην Ανατολική Γερμανία το 1987; Πώς το πυρηνικό δυστύχημα στο Τσερνόμπιλ προκάλεσε «πανικό» στους Smiths; Από ποιο αγαπημένο του άλμπουμ εμπνεύστηκε ο Kurt Cobain το εξώφυλλο ενός δίσκου των Νirvana;
24 συναρπαστικές, συχνά απρόβλεπτες και οριακά…απίθανες ιστορίες που όντως συνέβησαν.
Η μητριά με τη χρυσή καρδιά
Μια ηρωίδα εντυπωσιακή, η μητριά, έχει σε αυτή τη Μικρή Καληνύχτα πραγματικά χρυσή καρδιά. Και καταφέρνει να προσεγγίσει το θετό της παιδάκι με τρόπο που ανατρέπει όλα τα στερεότυπα, όχι μόνο των παραμυθιών, αλλά και τα σημερινά, που εξακολουθούν να είναι πολλά και δυστυχώς υπαρκτά.
Μια φορά κι έναν καιρό… δηλαδή χτες ή σήμερα ή και αύριο… Νάνοι και νεράιδες, δράκοι, μάγισσες και βασιλιάδες πάνε κι έρχονται ανάμεσα στα παραμύθια και στην αλήθεια. Δρόμο παίρνουν και δρόμο αφήνουν, φτάνουν στις άκρες του κόσμου κι ύστερα πάλι γυρίζουν πίσω. Και τέλος ζούνε και ΚΟΙΜΟΥΝΤΑΙ αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα!
Για παιδιά μικρά με μεγάλη φαντασία και για νέους γονείς με πολλή όρεξη! Ιστορίες που διαβάζονται μέσα σε δέκα λεπτά!
Σας παρακαλώ, μην το διαβάσετε
Στο μικρό φτωχό ψαροχώρι άρχισαν να συμβαίνουν παράξενα πράγματα. Κάθε πρωί, στις αυλές και τα παράθυρα των σπιτιών μικρές εκπλήξεις περίμεναν τους κατοίκους. Όμως ποιος κυκλοφορούσε τις νύχτες δίχως να αφήνει ίχνη; Όλες οι απαντήσεις ήταν κρυμμένες σε ένα βιβλίο που απ’ έξω έγραφε:
«ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ, ΜΗΝ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ».
Η μαμά μου η μάγισσα
Πώς γίνεται η μαμά να βρίσκει όλα τα κόλπα που ανακαλύπτεις για να μη διαβάζεις; Έχουν όλες οι μαμάδες μαγικές ιδιότητες ή μόνο η δική σου; Κι υπάρχει τρόπος τελικά για να γλιτώσεις το διάβασμα ή πρόκειται για μια άνιση μάχη;
ΔΥΟ ΝΥΧΤΕΣ ΕΡΩΤΑ
Ήμουν ερωτευμένη με δύο άντρες. Τους ήθελα και τους δύο. Ο Αλέξης ξύπνησε μέσα μου το πάθος. Άγρια θύελλα ήταν, με συγκλόνιζε, με έσπρωχνε να νιώσω το καθετί με όλο μου το είναι. Ο Λουκάς ήταν το λιμάνι που λαχταρούσα, η γαλήνη, η στοργή. Μούλιαζα στην αγάπη κοντά του. Έζησα δυο νύχτες έρωτα. Με τους δύο άντρες της ζωής μου. Ήταν ανάγκη να διαλέξω ανάμεσά τους. Και γρήγορα μάλιστα. Τι έπρεπε να κάνω;
Η ιστορία μιας οικογένειας από την εποχή του πολέμου ως σήμερα. Η ιστορία μιας σπάνιας φιλίας που άντεξε στον χρόνο.
Γιατί η αγάπη δεν εξαναγκάζεται, δεν ορίζεται.
Επιμένει, ονειρεύεται, παρασέρνει.
Ψηλά τα χέρια!
Ψηλά τα χέρια! (Σκληρό εξώφυλλο)
Ο Κλουζ δεν ασχολείται με ένοπλες ληστείες και φόνους. Αυτό δε σημαίνει, όμως, ότι η δουλειά του είναι βαρετή. Ακόμα και χωρίς πιστόλια και μαχαίρια, υπάρχουν στιγμές που του επαγγελματία ντετέκτιβ τού κόβεται η χολή…
Ο μυστηριώδης επισκέπτης
Καινούργια ακαταστασία. Καινούργιο μυστήριο. Η Μόλι η καμαριέρα επιστρέφει… Η Μόλι είναι μοναδική. Με την έφεσή της στην καθαριότητα και τα πρότυπα συμπεριφοράς, ανελίχθηκε στην κλίμακα του πεντάστερου Regency Grand Hotel και πήρε τη θέση της Αρχικαμαριέρας. Εκεί όμως που η ζωή της φτάνει στο αποκορύφωμα της τελειότητας, ο κόσμος της γίνεται άνω κάτω όταν ο παγκοσμίου φήμης συγγραφέας μυστηρίου, J.D. Grimpthorpe, πέφτει νεκρός κατά τη διάρκεια μιας ομιλίας του στο ξενοδοχείο. Όταν ο ντετέκτιβ Σταρκ, ο παλιός εχθρός της Μόλι, ερευνά το απροσδόκητο τέλος του συγγραφέα, γίνεται ξεκάθαρο ότι υπήρξε θύμα δολοφονίας. Οι ύποπτοι αφθονούν, και όλοι θέλουν να μάθουν: ποιος σκότωσε τον J.D. Grimthorpe; Η Lily, ίσως, η νέα ασκούμενη καμαριέρα; Ή η Serena, η γραμματέας του; Μήπως ο κύριος Preston, ο πολυαγαπημένος θυρωρός του ξενοδοχείου, κρύβει κάτι; Και είναι η Μόλι στ’ αλήθεια τόσο αθώα όσο φαίνεται; Η Μόλι ξέρει ότι μόνο εκείνη κρατάει το κλειδί για να ξεκλειδώσει την ταυτότητα του δολοφόνου. Το κλειδί όμως είναι θαμμένο βαθιά στο παρελθόν της – επειδή πολύ παλιά, γνώριζε τον J.D. Grimthorpe. Η Μόλι επιστρέφει στα παιδικά της χρόνια και τη μυστηριώδη έπαυλη Grimpthorpe όπου κάποτε δούλευαν δίπλα δίπλα, η ίδια και η αείμνηστη γιαγιά της. Το ξενοδοχείο έχει γίνει άνω κάτω κι αν είναι σίγουρη για ένα πράγμα η Μόλι, είναι ότι τα βρόμικα μυστικά δεν μένουν θαμμένα για πάντα…
Δόλωμα-Devil's Night - No 3
Γουίντερ:
Το να τον στείλω φυλακή ήταν το χειρότερο πράγμα που μπορούσα να κάνω. Δεν είχε καμία σημασία που διέπραξε το έγκλημα ή που ευχόμουν να τον δω νεκρό. Ίσως σκέφτηκα ότι θα είχα χρόνο να εξαφανιστώ προτού βγει ή θα πέθαινε στη φυλακή.
Αλλά έκανα λάθος. Τρία χρόνια πέρασαν τρομακτικά γρήγορα και τώρα κάθε άλλο παρά ήρεμος είναι. Η φυλακή τού έδωσε τον χρόνο για να σχεδιάσει. Την εκδίκησή του.
Αλλά αυτό δεν το περίμενα.
Δεν θέλει να με κάνει να πονάω. Θέλει να κάνει τα πάντα να πονάνε.
Ντέιμον:
Πρώτον. Ξεφορτωθείτε τον πατέρα της. Τους είπε ότι την ανάγκασα, ότι το κοριτσάκι του ήταν το θύμα. Αλλά ήμουν κι εγώ παιδί και εκείνη το ήθελε όπως κι εγώ.
Δεύτερον. Μη δώσετε κανέναν τρόπο διαφυγής στην ίδια, στην αδελφή της και τη μητέρα της. Είναι μόνες και απελπισμένες για έναν προστάτη τώρα.
Ήρθε η ώρα να πάρω τον έλεγχο. Είναι καιρός να δείξω σε όλους ότι δεν θα αλλάξω ποτέ και ότι δεν έχω άλλη φιλοδοξία από το να γίνω ο εφιάλτης τους.
Ξεκινώντας από εκείνη.
Θα είναι τόσο φοβισμένη, που δεν θα βρίσκει καταφύγιο ούτε μέσα στο κεφάλι της. Και το καλύτερο είναι ότι δεν θα χρειαστεί καν να διαρρήξω το σπίτι της για να το κάνω.
Ως ο νέος άντρας του σπιτιού, έχω τα κλειδιά.
*Ακατάλληλο για ανηλίκους
Κρασί από τα χείλη σου
Η ζωή μετράει στιγμές. Στιγμές που περιμένεις, που προσμένεις. Στιγμές που φοβάσαι, που θυμάσαι. Στιγμές που φυλάς, κι άλλες που θέλεις να ξεχάσεις. Στιγμές που διαρκώς αλλάζουν και σε αλλάζουν.
Στιγμές που πρέπει να αρπάξεις για να μη χαθούν στην αδυσώπητη δίνη του χρόνου. Γιατί αν έρθει εκείνη η στιγμή, η δική σου, και τη χάσεις, τη χάνεις για πάντα. Επειδή είναι βέβαιο πως δεν θα επιστρέψει.
«Το βράδυ στις 11 θα είμαι στο κελάρι μας. Θέλω να σε δω μετά από τόσα χρόνια έστω και για λίγο…»
Ένας έρωτας νεανικός ευδοκιμεί μέσα στην τρέλα των συναισθημάτων και της νιότης κόντρα σε μια οικογενειακή διαμάχη. Ένα άσβεστο μίσος που καλλιεργείται χρόνια τώρα, αφήνοντας το σημάδι του από γενιά σε γενιά, έρχεται αντιμέτωπο με τα θέλω και τα πρέπει. Σχέσεις που δοκιμάζονται, δεσμοί αίματος που κλονίζονται.
Μυστικά και γεγονότα που επηρεάζουν το σήμερα. Το παρελθόν έχει απλώσει τις ρίζες του βαθιά σε συνείδηση και πράξεις, όπως το αμπέλι απλώνει τις δικές του στο εύφορο έδαφος. Αλλά υπάρχουν δύο πράγματα που μεθούν τους ανθρώπους και αλλάζουν ριζικά τη ζωή τους: ο έρωτας και το κρασί...
Ρουά Ματ
Ωστόσο, μια σειρά ανθρώπων θα βοηθήσουν τη Μάλορι να σταθεί ξανά στα πόδια της και να επιστρέψει στο αγαπημένο της παιχνίδι πιο δυνατή από ποτέ, έτοιμη να αντιμετωπίσει και τον σεξισμό που υφίστανται οι γυναίκες. Εκεί, θα συναντηθεί με τον παγκόσμιο πρωταθλητή, τον κατά έναν χρόνο μεγαλύτερό της Νόλαν Σόγερ, και η Μάλορι θα κληθεί να αποφασίσει ως πότε θα φυλακίζει τα συναισθήματά της.
ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ
«Δεν ήθελα τη ζεστασιά – ήθελα τη φωτιά.»
Η δεκαεπτάχρονη Νόα Μόργκαν ζει μια ήσυχη, απλή ζωή με τη μητέρα της στο Τορόντο… ώσπου η μητέρα της γνωρίζει και παντρεύεται τον Γουίλιαμ Λάιστερ, έναν πλούσιο κι αινιγματικό δικηγόρο από την Καλιφόρνια. Η Νόα μετακομίζει στο Λος Άντζελες κι αφήνει πίσω την ομάδα της στο βόλεϊ, την καλύτερή της φίλη και το αγόρι της.
Καθώς ξεκινά μια νέα ζωή με ιδιωτικά σχολεία και πάρτι σε πισίνες, γνωρίζει τον νέο της αδερφό, τον Νίκολας, που είναι φοιτητής και φαινομενικά, ένα κακομαθημένο πλουσιόπαιδο. Η Νόα δεν έχει καμία όρεξη να τα πάει καλά μαζί του, και ιδιαίτερα αφού ανακαλύπτει τη μυστική πλευρά της ζωής του, η οποία περιλαμβάνει παρανόμους αγώνες αυτοκινήτων και πυγμαχίας. Συν το ότι η Νόα έχει και δικά της προβλήματα και δεν θέλει ο Νικ να ανακατευτεί σε αυτά. Ωστόσο, κανείς από τους δυο τους δεν υπολογίζει την ισχυρή έλξη που υπάρχει ανάμεσά τους, πράγμα που αρκεί για να φέρει τα πάνω κάτω στη ζωή τους.
Μπορεί η αγάπη να νικήσει τη σκοτεινή πλευρά των δρόμων του Λος Άντζελες ή θα καταφέρει το σκοτάδι ανάμεσά στον Νικ και τη Νόα να τους καταπιεί;
11:11 - ΟΛΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ, ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
Κύριε Παπανικολάου, λυπούμαστε, δε δεχόμαστε «αυτά τα παιδιά» στο σχολείο μας.
Κύριε Παπανικολάου, να πάρετε την κόρη σας από την ομάδα βόλεϊ, δε θα κάνει καριέρα.
Δημήτρη, την κορόιδεψαν στο Tik Tok, αποκαλώντας την αυτιστική.
Δημήτρη, πάλι γύρισε αμίλητη και στεναχωρημένη.
Δημήτρη, τα άλλα παιδιά πήγαν βόλτα και της είπαν ότι δε θα βγουν για να μην την πάρουν μαζί. Μη μάθει ότι της είπαν ψέματα.
Ένα βράδυ το κινητό μου φώτισε για μια ειδοποίηση. Η ώρα ήταν 11:11, έναν αριθμό που βλέπαμε με τη γυναίκα μου σχεδόν καθημερινά, στο τηλέφωνο, σε αποδείξεις, σε ταμπέλες, σε πινακίδες αυτοκινήτων κ.α, από τη διάγνωση της Άριας και μετά.
Αυτή τη φορά θα τους έδινα μεγαλύτερη σημασία. Τι θέλετε να μου πείτε και εμφανίζεστε συνέχεια μπροστά μου; Τους έκανα screenshot. Επικεντρώθηκα στους αριθμούς στην οθόνη. Αν έβγαζες έναν άλλαζε το σύνολο, κάθε αριθμός ήταν μοναδικός. Μετά έκανα ζουμ. Όλοι οι αριθμοί ήταν ίσοι. Στο ύψος, στο πάχος. «Όλοι μοναδικοί, όλοι ίσοι. Όλοι μοναδικοί, όλοι ίσοι!» αναφώνησα.
Δεν κερδίζω άλλο με καταγγελίες και με ατομικές μάχες, συρρικνώνομαι. Θα κερδίσω δημιουργώντας και σκορπίζοντας φως. Θα ενεργοποιήσω τους καλούς που υπερέχουν αριθμητικά, και οι «κακοί» θα κάνουν πίσω.
Έχω όμως ακόμα ένα σοβαρό πρόβλημα να λύσω. Δε με αφήνει η γυναίκα μου να πούμε δημόσια για το παιδί γιατί φοβάται ότι θα στιγματιστεί. Δεν πειράζει, έχω όλα τα εφόδια από τον αθλητισμό και ξέρω πώς λειτουργούν οι καλές ομάδες και οι ηγέτες τους. Θα πάρω εγώ την ευθύνη, θα βάλω τον εαυτό μου μπροστά και θα μιλήσω για μένα.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΛΥΣΕΙΣ.
ΜΑΧΑΙΡΙ
Δύο χρόνια μετά τη δολοφονική απόπειρα εναντίον του ο Σαλμάν Ρούσντι επιστρέφει –κυριολεκτικά και μεταφορικά– στον τόπο του εγκλήματος με έναν μοναδικό τρόπο αφήγησης. Ξαναθυμάται την επίθεση του εικοσιτετράχρονου Χάντι Ματάρ στο Ίδρυμα Τσατάκουα της Νέας Υόρκης, τον Αύγουστο του 2022, εισχωρεί στο μυαλό του επίδοξου δολοφόνου του για να ψάξει απαντήσεις, εκφράζει την ευγνωμοσύνη του για τους ανθρώπους που τον βοήθησαν από τα πρώτα λεπτά, που έμειναν στο πλευρό του, που έδειξαν αλληλεγγύη παντού στον κόσμο.
Η αφήγηση σε πρώτο πρόσωπο είναι καθηλωτική για τους αναγνώστες των μυθιστορημάτων του, αλλά όχι μόνο. Η φωνή του είναι η φωνή ενός υπερασπιστή της ελευθερίας της έκφρασης σε έναν κόσμο που διέρχεται μόνιμη κρίση. Το Μαχαίρι αποτελεί μια έκκληση προς τον ελεύθερο κόσμο να αντισταθεί στην επέλαση του αυταρχισμού και της λογοκρισίας. Μια έκκληση για περισσότερη ελευθερία και δημοκρατία, σεβασμό στη διαφορετικότητα και την άποψη των άλλων.
Ο Ρούσντι βάζει το δάχτυλο στη δική του πληγή μιλώντας εξ ονόματος όλων όσοι πιστεύουν ακόμη ότι η γλώσσα μπορεί να γίνει ασπίδα μπροστά στα μαχαίρια της βίας.
Ο ΣΩΣΙΑΣ ΤΟΥ ΣΤΕΜΜΑΤΟΣ
Ένα βιβλίο φαντασίας γεμάτο ίντριγκες, απαγορευμένους έρωτες και δράση από τη best seller συγγραφέα Cassandra Clare. Εκείνος έχει όλο τον κόσμο στα πόδια του, είναι ο διάδοχος του θρόνου. Ο Κελ πρέπει απλά να επιβιώσει ως η «ασπίδα» του για να έχει μια ευκαιρία σε ένα καλύτερο μέλλον. Τι θα γίνει όταν ανακαλύψουν ότι και οι δύο είναι απλά πιόνια σε ένα σκοτεινό παιχνίδι συνομωσίας;